LUMINUS MAAKT HAAR LOYALTY PROGRAMMA OP EEN HEEL PERSOONLIJKE MANIER BEKEND

Maandag 2 juli 2018 — Luminus biedt al enige tijd op haar website een loyalty programma aan waarin heel wat voordelen en kortingen – van bekende merken en van Luminus zelf - zitten. Om die EXTRAS!-pagina in de eerste plaats bekender te maken bij haar klanten besloten Luminus en Havas om vooral de trouw van de klanten in de verf te zetten en daaraan hun getrouwheidsprogramma te linken. Want zonder loyalty geen loyalty programma natuurlijk. En voor die trouw wil Luminus haar klanten in de eerste plaats bedanken, en pas dan belonen.

Centraal in de communicatie staat de vraag “Hoe bedank je 2 miljoen trouwe klanten?”Het antwoord is even simpel als sympathiek: “Eén voor één.”

Voor deze persoonlijke aanpak werden specifieke media gekozen zoals een reuze electronisch billboard, E-DM’s, banners, maar ook klassieke postkaarten.

En zelfs in radio - toch een massamedium - werd een oplossing gevonden om de klanten persoonlijk te benaderen.

In sommige uitingen speelt het personeel van Luminus een mooie rol. Onder het motto “zonder jou kunnen we zoveel klanten niet allemaal persoonlijk bedanken” recruteerde Luminus intern een pak mensen die wilden figureren op de foto’s van de campagne.

De campagne loopt al sinds 18/06/2018.

Credits:

Klant: Luminus