LUMINUS EN HAVAS SCHRIJVEN EEN NIEUW VERHAAL

Woensdag 21 oktober 2015 — Na het temmen van radiatoren, het vechten tegen te dure facturen, het aanbieden van nieuwe diensten aan klanten en talrijke andere avonturen, zijn de Luminusmannetjes terug te zien op het scherm. Ze zijn nog altijd klein, hebben nog altijd rode haren, maar deze keer nemen ze dankzij Havas WW Brussels en Luminus een nieuwe rol op zich: ze gebruiken al hun energie om het comfort van consumenten naar nieuwe hoogtes te tillen.

Die strategische evolutie, bedacht door Luminus en Havas, toont duidelijk waar het merk in de toekomst naartoe wil. Luminus wil klanten helpen om van hun huis een thuis te maken, een plek waar het fijn vertoeven is en waar iedereen positieve energie kan opdoen. Natuurlijk doen ze dat nog steeds door consumenten competitieve prijzen aan te bieden. Maar nu komt daar nog een extra dimensie bovenop: het aanbieden van nieuwe diensten en nieuwe initiatieven die erop gericht zijn het comfort van klanten te verhogen. Het eerste initiatief is dat klanten nu rechtstreeks bij Luminus terechtkunnen voor zowel de verkoop, de installatie als het onderhoud van hun nieuwe verwarmingsketel. En dat allemaal tegen voordelige prijzen, voor meer efficiëntie en vooral minder stress.

Daarom spelen de Luminusmannetjes nu de hoofdrol in een echte feel good movie. Ze bevinden zich niet meer in een imaginaire wereld, maar in een hedendaags huis. Om ervoor te zorgen dat de bewoners van dat huis zich goed voelen vanaf zonsopgang, worden de krachten gebundeld.

Tegelijkertijd met de TV campagne wordt ook een tactische campagne gelanceerd via radio, banners en pre-rolls. Die zullen het nieuwe aanbod van de verwarmingsketel in de verf zetten.

Technische fiche

Adverteerder : Luminus