ING en Havas WW Brussels inspireren ondernemers met 'De Doordenkers'

Nieuwe B2B-campagne laat ondernemers op een andere manier naar hun bedrijf kijken.

Ondernemers die ervaringen delen, krijgen frissere ideeën. Met dat idee ging Havas Worldwide Brussels aan de slag voor de nieuwe ING-campagne 'De Doordenkers'.

Voor die campagne worden telkens twee ondernemers uit verschillende sectoren samengebracht. Met speciale brainstormtechnieken worden zij door een ING begeleider uitgedaagd om na te denken over de toekomst van hun bedrijf. Dankzij deze kruisbestuiving krijgen ze een andere, onverwachte kijk op mogelijke problemen die moeten opgelost worden. Met de campagne wil ING zijn engagement voor ondernemers onderstrepen, en hen een platform geven om vrijuit ideeën uit te wisselen.

De campagne werd geïllustreerd door de Londense designer Ryan Todd en bestaat uit print, video, bannering en radio. Via die media wordt telkens doorverwezen ing.be/dedoordenkers, waar ondernemers kunnen inschrijven voor een sessie. Het platform zal geüpdatet worden met nieuwe content en filmpjes van afgelopen sessies. De campagne is gericht op zowel grote als kleine ondernemingen en start-ups.

Technische fiche

Advertiser: ING