ING België en Havas WW Brussels ondersteunen de Belgen in hun investeringsprojecten

Eind 2015 kwamen ING België en Havas WW Brussels naar buiten met een nieuwe campagne. De boodschap? ING steunt de projecten van iedereen, hoe verrassend die ook zijn. Die ode aan de vrijheid en de daadkracht heeft nu geleid tot een nieuwe campagne die investeren centraal zet.

In de campagne nodigen Havas WW Brussels en ING België de Belgen uit om om hun geld te spreiden en om investeren te overwegen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld een project waarmaken. Welk project dat is maakt niet zo veel uit: ING maakt het mogelijk dankzij een online investeringsplan dat ervoor zorgt dat iedereen makkelijk zijn eerste stapjes kan zetten in de investeringswereld.

In de TV spot maken we kennen met het project van Erik, die investeert in een boomhut , en die geconfronteerd wordt met een nogal lawaaierig buurmannetje.

Het verhaal rond Erik werd verder uitgewerkt in talloze touchpoints (affichage, print en online) en nodigt iedereen uit om nu te beginnen investeren om je dromen waar te maken.

Technische fiche

Agency: Havas WW Brussels