Havas WW Brussels en ING België steunen de ondernemers.

Vrijdag 7 november 2014 — In november brengt ING België zijn nieuwe businesscampagne uit. Het is een uitnodiging aan ondernemers om zich te scharen rond dezelfde ondernemersgeest. Met deze campagne bevestigt ING België zijn engagement om zo dicht mogelijk bij ondernemers te staan.

ING België heeft het goed begrepen: ondernemers zijn een ras apart. Ze zijn nieuwsgierig naar alles wat er gebeurt in de wereld, ze anticiperen op de toekomst en zijn continu op zoek naar opportuniteiten. Ondernemers hebben dan ook behoefte aan een bank die hen 100% begrijpt, ondersteunt en onvoorwaardelijk volgt.

Die typische ondernemersgeest leeft ook bij de businessverantwoordelijken van ING België en vertaalt zich in tal van specifieke diensten. Online tools, het verlenen van aanzienlijke kredieten, bevoorrechte contacten ... Geen toeval dat 2 op 3 bedrijven al werden overtuigd door ING België. Om dat aan iedereen te vertellen - en vooral om de restende 30% van de ondernemers te overtuigen - bedacht Havas Worldwide Brussels een nieuwe campagne met een innovatieve toon en stijl.

Op het programma: 16m2 en 36m2 posters, raamaffiches, dagblad- en magazineadvertenties, radiocampagne en online.

Creative Directors:          Tom Loockx - Jorrit Hermans

Creative team:                Vanessa Hendrickx – Antoine Wellens