Havas Worldwide richt Global Creative Council op

Donderdag 26 juni 2014 — Havas WW won dit jaar meer dan 30 Cannes Lions, inclusief een Grand Prix. Dat is een stijging met 25% tegenover vorig jaar. Om op creatief vlak nog beter werk af te leveren en nog betere resultaten te boeken, heeft Havas WW nu de Global Creative Council opgericht.

De Global Creative Council, kortweg GCC, is een groep van 10 creatieve directeurs van over heel de wereld met één doel: het creatieve werk van Havas naar nieuwe hoogtes stuwen. De GCC kwam voor de eerste keer samen in het Havas Café in Cannes, waar de doelstellingen en initiatieven werden vastgelegd die ervoor moeten zorgen dat onze creatieve output nog beter wordt. Zo willen we opkomend creatief talent beter begeleiden, willen we de beste middelen inzetten voor onze belangrijkste merken, en willen we voortdurend ons beste werk en dat van anderen delen met onze creatieven om hen te inspireren.

Mark Whelan, Global Executive Creative Director van Havas Worldwide en Frank Bodin, CCO van Havas Zurich, worden de voorzitters van de Global Creative Council. Christian de La Villehuchet, CEO van Havas Worldwide Belgium & Europe, zal de leiding op zich nemen.