Havas Worldwide Brussels en Tiense Suiker presenteren: De Bakbomma’s

Oma’s lossen live bakproblemen op via Facebook-helpdesk

Dinsdag 18 maart 2014 — Dankzij Tiense Suiker staan vier zondagen lang twee Bakbomma’s paraat om het land te redden van patisseriedrama’s in de keuken. Bakbomma’s Mia en Ingrid delen samen tientallen jaren ervaring in patisserie en beantwoorden al je vragen over bakken via 0800/82.099 op zondag 23/3, 30/03, 06/04 en 13/04. De Bakbomma’s zijn dan live te bekijken via de Facebook-pagina van Tiense Suiker en te bellen tussen 14u en 18u.

Liefde is het belangrijkste ingrediënt in zelfgemaakt gebak. Mensen doen de grootste moeite om zelf een mooie taart of een fijn gebakje te maken voor vrienden of familie. Vaak doen ze dat samen op een zondagnamiddag. Om die heerlijke gewoonte te ondersteunen, lanceert Tiense Suiker De Bakbomma’s. Twee ervaren dames met een jarenlange expertise en passie voor alles wat kraakvers uit de oven komt. Zij zullen ieders vragen beantwoorden tijdens Facebook-sessies van 14u tot 18u op www.facebook.com/tiensesuiker De meest gestelde vragen zullen nadien ook op de Facebookpagina gepost worden, inclusief de tips & tricks van onze Bakbomma’s natuurlijk.

De Bakbomma’s maken voorgoed komaf met slappe meringue en mislukte quatre-quart. Op zondag 23/03 en 13/04 is onze Nederlandstalige Bakbomma Ingrid te bereiken via het gratis nummer 0800/82.099. Onze Franstalige Bakbomma Mia staat paraat op zondag 30/03 en 6/04. Of het nu voor de kleinkinderen is, voor de familie of voor vrienden, ze staan altijd paraat met lekkere zoetigheden. En dat is nu exact de filosofie van de Tiense Suikerraffinaderij: “Home Sweet Home”, gezellig bakken met of voor vrienden en familie. Wij zijn ervan overtuigd dat dit warmte en plezier met zich meebrengt.

Havas Worldwide Brussels bedacht en coördineerde het concept van de Bakbomma’s en werkte voor de productie samen met partners Mojuice (helpdesk en streaming) en Boondoggle (Facebookdesign en –development).

Advertiser : Tiense Suikerraffinaderij /Raffinerie Tirlemontoise

Client Contact : Geert Van Aelst, Dominique Demets
Agency : Havas Worldwide Brussels
Executive Creative Directors : Tom Loockx, Jorrit Hermans