Havas Worldwide Brussels en Poëzieweek lanceren wachtpoëzie en poëtische ringtones

Zo ruilen de helpdesks van een groot bedrijf zoals de Vlaamse overheid (infonummer 1700, De LijnInfo en Kind en Gezin-Lijn) tijdens Poëzieweek hun wachtmuziek in voor wachtpoëzie. Eventjes wachten wordt getransformeerd tot een aangenaam poëtisch moment met gedichten van gevestigde waarden Ramsey Nasr en Joke van Leeuwen.

Wil ook u tijdens Poëzieweek uw wachtmuziek transformeren tot een poëtische ervaring? U kan de wachtgedichten vrijblijvend bij dit persbericht vinden.

Om te genieten van poëzie hoeft u niet enkel te bellen, u kan ook gebeld worden. Op http://poezieweek.com/activiteiten/ringtones.html kan u namelijk poëtische ringtones downloaden, met gedichten van Sylvie Marie en David Troch. In de plaats van uw ringtone, zal uw telefoon een gedicht voordragen.

Tijdens Poëzieweek vinden ook heel wat andere activiteiten plaats. Zo zal er in scholen extra aandacht worden besteed aan poëzie. Het thema van dit jaar is ‘Met zingen is de liefde begonnen’. Gedichtendag geeft het startschot voor de Poëzieweek, die plaatsvindt van 29 januari tot 4 februari.

Surf voor alle informatie en poëzie-activiteiten naar poëzieweek.com

Credits
Client Contact: Sieglinde Vanhaezebrouck (Poëziecentrum), Tine Kuypers (Stichting Lezen)
Dichters: Ramsey Nasr & Joke van Leeuwen (wachtpoëzie) - Sylvie Marie & David Troch (poëzieringtones)