Havas Village Brussels herademt met Ardennes-étape

‘Laten we even alles vergeten.’ Met deze oproep begint de sensibiliseringsfilm van Havas Village Brussels voor haar nieuwe Belgische klant Ardennes-étape.

Het platform ardennes-etape.be groepeert meer dan 2.000 vakantiehuizen in alle uithoeken van de Ardennen. Ideaal voor het gezin of, van zodra de omstandigheden het toelaten, de hele familie of ruime vriendenkring.

De Ardennen zijn een droombestemming voor iedereen die houdt van natuurwandelingen en fietstochten. Perfect om even te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen. Met deze campagne benadrukt Ardennes-étape dat de staycation een sterke trend geworden is binnen het toerisme. De Ardennen bieden samen met de vakantiehuizen een gevoel van vrijheid en welzijn waar iedereen vandaag naar verlangt.

Havas Media heeft ervoor gekozen om de spot uit te zenden tijdens de weken rond de wielerwedstrijd Luik-Bastenaken-Luik (Ardennes-étape is officiële partner).

Ook in het digitale luik, in samenwerking met Semetis, ligt het accent op sportieve evenementen – zowel in het noorden als het zuiden van het land.

Client: Joris Vandendooren & Emeline Delporte

Agency: Havas Village Brussels