Havas verrast met een mailing voor de nieuwe SUV Peugeot 3008

Dinsdag 6 december 2016 — De klanten van Peugeot keken reikhalzend uit naar de komst van de nieuwe SUV Peugeot 3008. Zou hij de hoge verwachtingen kunnen inlossen?

Absoluut! De nieuwe SUV 3008 biedt nooit eerder geziene rijsensaties en prikkelt de zintuigen. Aan Havas de opdracht om deze sensaties dan ook zo realistisch mogelijk over te brengen op haar doelpubliek.

De missie was om een mailing te creëren die de B2B klanten van Peugeot de ergonomie, technologie en connectiviteit van de nieuwe SUV laat ervaren. En uiteraard de leasingagentschappen overtuigt om de nieuwe SUV Peugeot 3008 in hun wagenpark op te nemen.

Daarom werd geopteerd voor een mailing die de zintuiglijke ervaring van de wagen nabootst en persoonlijk wordt afgeleverd aan de commerciële verantwoordelijken van de agentschappen.

De mailing is een vierluik dat je rechtsreeks tot in de i-Cockpit van de SUV 3008 katapulteert. Bij het openplooien licht een 8” touch screen op, dat een video afspeelt waarin de B2B directeur van de PSA Groep België-Luxemburg het nieuwe model voorstelt. Op het einde van de presentatie wordt de prospect uitgenodigd voor een VIP testrit van 48 uur. Zo kan deze in realiteit ervaren wat de toegevoegde waarde van de nieuwe Peugeot 3008 SUV voor zijn wagenpark is.

"Missie volbracht" liet Peugeot weten, afgaand op het snelle tempo waarmee de ritten worden aangevraagd.