Havas City en Galeria Inno brengen een glimlach op het gezicht van alle Belgen

Na bijna twee maanden in lockdown openen de winkels van Galeria Inno eindelijk weer hun deuren. Voor deze gelegenheid heeft het reclamebureau Havas City vanop afstand een heropeningscampagne uitgewerkt (posters, POS, sociale netwerken) om klanten op een positieve manier te verwelkomen. Je kan de campagne herkennen aan een serie lachende portretten met de slogan "So good to see you again".

Tegelijkertijd heeft het bureau een heel scala aan materiaal ontwikkeld (posters, stickers, instore spots, etc.) om de veiligheid van klanten en medewerkers te waarborgen en hen aan te moedigen om de gezondheidsinstructies te volgen. De campagne werd aangepast en ook gebruikt voor interne communicatie, om het Galeria Inno-team te verwelkomen en te begeleiden bij de heropening.

Een operationele samenwerking die 100% in het teken staat van een positieve en veilige ontvangst van Galeria Inno’s klanten en medewerkers. So good to be back in business!

Over Havas Brussels