HAVAS BRUSSELS en PEUGEOT bezorgen fans van Duitse berlines een openbaring

Woensdag 24 oktober 2018 — In de bedrijfswereld wordt de berlinemarkt vandaag gedomineerd door Duitse wagens, die zeer aantrekkelijk blijven voor automobilisten. Maar ook een merk als Peugeot biedt nu premium prestaties aan die de markt en de traditionele percepties door elkaar schudden. Zeker met de komst van de nieuwe Peugeot 508.

Peugeot België-Luxemburg en zijn reclamebureau Havas bedachten daarom een eenvoudig experiment waarmee ze onbevooroordeelde meningen over de nieuwe 508 verzamelden. Met de hulp van de Autogids nodigden ze premium berlinechauffeurs uit om de nieuwe Peugeot 508 uit te proberen ... zonder te weten dat het om een Peugeot gaat.

Het experiment werd uitgevoerd zonder speciale effecten en de reacties van de automobilisten kan je bekijken in video. Je vindt hem ook terug op de sociale netwerken, in het bijzonder Linkedin aangezien de boodschap gericht is op een specifiek publiek. En ja, we verontschuldigen ons nu al voor de spoiler in de titel (“De Onthulling”).

De Onthulling by Autogids & Peugeot

Barbara Malengreaux Press officer at Havas Brussels