Christian de La Villehuchet wordt administrateur van de Kamer van Koophandel en Industrie Frankrijk-België

Maandag 18 september 2017 — Christian de La Villehuchet, CEO van Havas België (Havas Brussels en Boondoggle), CEO van Havas Noord-Europa en Global Chief Integration Officer van de Havas groep werd genomineerd voor de prestigieuze functie van Administrateur van de Kamer van Koophandel en Industrie Frankrijk-België (CCIFB).

Volgens Renaud Bentegeat, president van de CCIFB, “betekent de nominatie van Christian de La Villehuchet in de hoedanigheid van Administrateur van de Kamer van Koophandel en Industrie Frankrijk-België een versterking van de Raad van Bestuur, enerzijds dankzij de management kwaliteiten van Christian en anderzijds door zijn kennis van de communicatiewereld via Havas. We zijn zeer blij hem aan boord te hebben om de kamer meer uitstraling te geven.”

Opgericht in 1885 om de uitwisseling tussen Frankrijk en België te bevorderen, heeft de CCIFB een drievoudige missie: het versterken van de handelsrelaties tussen Frankrijk en België, Franse ondernemingen helpen om het beste te maken van de kansen die de Belgische markt biedt en Belgische bedrijven begeleiden in het ontwikkelen van hun activiteiten in Frankrijk.