Besmet met het communicatievirus?

Word ACCOUNT EXECUTIVE bij Havas Life!

Havas Life, de health communication afdeling van Havas WW Brussels, is dringend op zoek naar commerciële versterking.

Heb je ervaring met (para)medische communicatie bij een (para)farmaceutisch bedrijf of heb je een goede dosis account ervaring en ben je erg geboeid door deze sector, dan ben jij de geknipte persoon.

Ons klantenportfolio omvat o.a. Sanofi, Teva, Genzyme, La Roche Posay, Medi-Market, Croix Rouge, …

Functie-omschrijving

Je bent dé persoon waarop onze klanten kunnen rekenen. Je begeleidt hun projecten integraal, die variëren van sales materiaal over folders tot en met digitale en sociale oplossingen, maar ook impactvolle sensibiliseringscampagnes. Verder waak je over een vlot proces en optimale uitvoering en delivery.

Specifiek:

• Dagelijkse contactpersoon voor klanten m.b.t. briefings, debriefings, presentaties, begrotingen en facturatie.
  • Een zorgvuldige gesprekspartner voor klanten t.a.v. executie van goedgekeurde concepten.
  • Zorg dragen voor een goede relatie met klanten zodat ruimte wordt gecreëerd om executief een topproduct te kunnen afleveren.
  • Zorg dragen voor inhoudelijk volledige en heldere briefings voor kleinere creatieve opdrachten en voor de executie van goedgekeurde concepten.
  • Het maken, bijhouden en bewaken van een gedetailleerde planning op projecten.
  • Heldere communicatie met de klanten waarbij je liever anticipeert dan reageert.
  • Tijdig knelpunten signaleren in het proces en met oplossingen en initiatieven komen.
  • Uitwerken van het plan van aanpak voor de concrete realisatie ervan, binnen het afgesproken budget en de timing. Hierbij overleg je intern graag met de collega’s binnen het agentschap (creatie, strategie, digitaal en events)

Profiel

Je bent bij voorkeur al vertrouwd met deze specifieke omgeving of op zijn minst heb je bewezen een stevige account te zijn en ben je een fast learner.

Je bent een teamplayer die autonoom zijn/haar projecten heel nauwkeurig leidt en verder opvolgt. Je anticipeert en spot snel opportuniteiten in het belang van de klant.

Je werkt heel precies want je weet dat je geen fouten kan permitteren in medische communicatie.

You make things happen.

Je bewijst dagelijks je betrokkenheid met klanten en het communicatievak. Je gaat tot het uiterste om kennis en kunde op te doen op zowel organisatorisch als inhoudelijk vlak. Je signaleert tijdig knelpunten in het proces en komt met oplossingen en initiatieven.

Is dit profiel helemaal op je lijf geschreven? Aarzel dan niet en stuur vandaag nog je CV naar sabrina.gemoets@havasww.com

Over Havas Brussels